Prekių pristatymas

Atsiimkite Omniva paštomatuose

Prekės pristatymo į Omnivą paštomatą terminas 3 – 5 darbo dienos nuo užsakymo pateikimo. Paslauga teikiama, jeigu užsakymas neviršija 30 kg ir telpa į vieną iš šių dėžių:

   S   –   8 cm x 38 cm x 64 cm (mažiausias dydis: 2 cm x 9 cm x 14 cm) – 2,49 €
   M   –   19 cm x 38 cm x 64 cm – 3,34 €
   L   –   41 cm x 38 cm x 64 cm – 3,99 €

Svarbu! Jeigu užsakymo metu pasirinktos prekės svoris daugiau kaip 30 kg arba netelpa į pačią didžiausią paštomato dėžę, atsiimti Omniva paštomate negalėsite.

Atsiimkite DPD Pickup siuntų taškuose ar terminaluose

Prekės pristatymo į DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą terminas 3 – 5 darbo dienos nuo užsakymo pateikimo. Paslauga teikiama, jeigu užsakymas neviršija 20 kg ir siunčiamos siuntos neviršyja šių išmatavimų:

iki 2kg – 1,82 €
2 – 5kg – 2,42 €
5 – 20kg – 3,03 €


Apie siuntos gavimą būsite informuotas SMS žinute – tiksliai žinosite, kada galite atsiimti siuntą.
Siuntas atsiimsite greičiau nei per 1 minutę, terminale suvedus SMS žinute ir el. paštu gautus kodus (PIN).

Svarbu! Jeigu užsakymo metu pasirinktos prekės svoris daugiau kaip 20 kg arba netelpa į pačią didžiausią paštomato dėžę, atsiimti DPD Pickup siuntų taškuose ar terminaluose negalėsite.

Prekių pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per DPD kurjerį

Pristatymo kainos:

iki 2kg – 4,39 €
2 – 5kg – 5,15 €
5 – 10kg – 6,95 €
10 – 20kg – 8,84 €
20 – 31,5kg – 11,79 €
31,5 – 50kg – 15,47 €
50 – 75kg – 18,79 €
75 – 100kg – 24,31 €
100 – 200kg – 32,05 €

Užsakymus atlikus iki 11:00 valandos, prekės pristatymo terminas 5 darbo dienos, tam tikroms prekių grupėms taikomi kiti (ilgesni) pristatymo terminai.
Į didžiuosius Lietuvos miestus (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Tauragė, Telšiai, Utena) galimas pristatymas ir šeštadieniais.


Svarbu!
Į kainą neįskaičiuota užnešimo iki durų paslauga.
Prieš atvykdamas, kurjeris informuos skambučiu arba trumpąja žinute (SMS) apie planuojamą pristatymo laiką.
Pristatant į Kuršių Neriją (Neringos sav.) taikomas papildomas 17,38 € mokestis.

Prekių pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per Omniva kurjerį

Pristatymo kainos užsakant internetu:

   S   –   8 cm x 38 cm x 64 cm (mažiausias dydis: 2 cm x 9 cm x 14 cm) – 4,90 €
   M   –   19 cm x 38 cm x 64 cm – 5,99 €
   L   –   41 cm x 38 cm x 64 cm – 7,25 €

Užsakymus atlikus iki 11:00 valandos, prekės pristatymo terminas 5 darbo dienos, tam tikroms prekių grupėms taikomi kiti (ilgesni) pristatymo terminai.
Į didžiuosius Lietuvos miestus (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Tauragė, Telšiai, Utena) galimas pristatymas ir šeštadieniais.

Svarbu!
Į kainą neįskaičiuota užnešimo iki durų paslauga.
Prieš atvykdamas, kurjeris informuos skambučiu arba trumpąja žinute (SMS) apie planuojamą pristatymo laiką.
Pristatant į Kuršių Neriją (Neringos sav.) taikomas papildomas 17,38 € mokestis.

Prekių pristatymo politika

 

1.Prekes pristatysime Jūsų adresu

1.1 Užsakytas prekes pristatysime visoje Lietuvoje. Partnerių sandėliuose ir parduotuvėse esančios prekės pristatomos per 2-14 d.d. nuo apmokėjimo patvirtinimo (patvirtinus apmokėjimą, užsakymo būklė sistemoje pasikeičia į “Vykdomas”). Transportavimo paslaugas atlieka mūsų partneriai: OMNIVA, LIETUVOS PAŠTAS, LP EXPRESS ir DPD. Siuntų pristatymo kaina priklauso nuo užsakytų prekių kiekio ir svorio. Kiekvienas Jūsų užsakymas vykdomas kaip įmanoma greičiau.

1.2 Siuntos gali vėluoti, jei neteisingai nurodėte pristatymo adresą, pašto indeksą, telefono numerį arba jei kurjeris nerado Jūsų pristatymo metu.
Tvirtindami užsakymo apmokėjimą (užsakymo būklei keičiantis į “Vykdomas”), vadybininkai paprastai praneša apie preliminarias pristatymo datas, o vėliau jas patikslina. Bet kuriuo atveju, Jūs būsite informuoti apie pristatymo datą. Jei, dėl tam tikrų priežasčių, siuntų tarnybos kurjeris nerado Jūsų namuose – būtinai praneškite mums, tarsimės dėl Jums priimtino naujo pristatymo laiko.

1.3 Jei dėl kokių nors priežasčių negalite priimti siuntos namuose ar darbovietėje – susisiekite su mūsų vadybininkais, kurie pasiūlys alternatyvą.

2. Prekių priėmimas

2.1 Pasiimdami prekes, būtinai gerai apžiūrėkite visas pakuotes ir dėžes. Įpakavimas negali būti pažeistas. Jei pastebėjote, kad dėžės atvažiavo netvarkingos – įplėštos, įlenktais kampais, atidarytos arba kitaip fiziškai pažeistos, galite nepriimti tokios siuntos. Jei nuspręsite priimti pažeistą siuntą, reikalaukite, kad siuntos priėmimo – perdavimo arba atskirame pažeistų pakuočių pristatymo akte būtų tiksliai ir išsamiai aprašyta, kokios būklės pakuotės buvo pristatytos. Bet kuriuo atveju, priimdami pažeistą pakuotę, kurjerio akivaizdoje išpakuokite siuntą ir vizualiai patikrinkite joje esančių prekių būklę.